Bieganie i pisanie – nowy początek

Dzisiaj przypomniałem sobie o moim blogu o bieganiu. Aż wstyd powiedzieć, kiedy napisałem ostatni post. Dlatego dzisiaj postanowiłem, ze będę dokumentował tutaj efekty moich treningów. Bo tak, teraz mogę powiedzieć, że trenuję. Wcześniej tylko biegałem 🙂

Nie będę pisał co się do tej pory działo bo to nie ma sensu. Status na dzisiaj jest taki:

  1. Wykupiłem w zeszłym roku pakiet trenera biegowego i personalnego.
  2. Po kontuzji i różnych przejściach zdrowotnych systematycznie trenuję od lutego 2019
  3. Przygotowuję się do Maratonu Warszawskiego – start 29 września
  4. Jako start sprawdzający pobiegnę półmaraton praski – start 31 sierpnia
  5. Przed wakacjami planuję wystartować w Biegu Ursynowa na 5 km

Biegam znowu 4 razy w tygodniu. Dzięki systematycznym treningom i planowi ułożonemu przez wykwalifikowanego trenera widzę duży postęp. Efekty treningów:

  1. We wrześniu 2018 poprawiłem o 5 min. życiówkę w półmaratonie. Nowy czas 1:46:05. Miało być 1:45 ale niestety się nie udało.
  2. W maju 2019 poprawiłem o 10 sek. życiówkę z czerwca 2014 na 5km. Nowy czas 22:28
  3. W czerwcu na Biegu Ursynowa planuję zrobić nową życiówkę i zejść poniżej 22 min. Planuję i trenuję 🙂
  4. Planuję poprawić życiówkę w półmaratonie – napewno będę chciał zejść poniżej 1:45. Zobaczymy.
  5. Planuję poprawić życiówkę w maratonie. Plan jest ambitny bo chce pobiec na 3:45 i byłaby to poprawa o prawie 30 min w stosunku do mojego aktualnego czasu 4:14:27.

Niedługo napiszę więcej o realizacji planu treningowego z tego tygodnia.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wprowadź prawidłową wartość: *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.