Maraton Warszawski 2019 – podsumowanie maja

Bieganie w maju – było super. Zdrowie dopisuje, nic złego się nie dzieje, biegam zgodnie z planem. Udało się wystartować w 2 zadowdach

Plan

Założenia terningowe lekko się zmieniły bo w czwartek robię treningi tempowe. 

Założenia treningowe:

  • Wtorek – bieg spokojny 6-8 km + rytmy 6-10 x 100m + trucht 1km
  • Czwartek – bieg spokojny 1 km + tempo 7x1km, tempo 4:25 + trucht 1km
  • Sobota – bieg spokojny 1km + krosy 6-10 x 1km + trucht 1km
  • Niedziela – bieg spokojny 15-18 km

Realizacja planu

W maju trening przygotowujący do startów:

  • 3.05 – Bieg Konstytucji 2 maja
  • 18.05 – Ekiden Warszawa.
  • 15.06 – Bieg Ursynowa

Plan treningowy zrealizowany w całości. Starty udane bo na Biegu Konstytucji sprawdziłem moje możliwości i przygotowanie do biegu na 5km. Ponieważ na trasie biegu był podbieg na Agrykoli to nie liczyłem na rekordowy wynik. Ogólnie pobiegłem dobrze i zakończyłem start czasem 23:38.

Start w Ekidenie był już lepszy ponieważ pobiegłem 5 km w czasie 22:28. Jest to czas lepszy od możej zyciówki z 2014 roku, którą poprawiłem o 10s. Ogólnie ze startów jestem bardzo zadowolony. 

Dodatkowo zanotowałem mały sukces ponieważ w biegach spokojnych udało mi się zejść  z tempem poniżej 6 min/km co było moim małym celem pośrednim. W komentarzach moich treningów pisałem, że moment, w którym będę biegał niedzielne wybiegania tempem poniżej 6 min/km uznam za wskaźnik postepu moich treningów. No i udało się. Oczywiście, trzeba nad tym jeszcze popracować bo nie na każdym trenigu udaje mi się utrzymać takie tempo ale jest światełko w tunelu :). Jestem bardzo zadowolony. 

Szczegóły aktywności z maja :

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wprowadź prawidłową wartość: *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.